tisdag, oktober 16, 2007

Valet är gjort!

Jajjebox, nu har jag gjort mitt val till c-uppsatsen! Pedagogik vart det ämne som jag ska göra den i, som det verkar nu, och min magkänsla säger att det kommer vara det slutgiltiga valet också. Informatik valde jag bort för att jag inte känner att jag har tillräckligt med intresse för att göra ett bra jobb där och delvis för tat jag känner att jag saknar kunskaper som kan komma att krävas...javisst, har vi läst en hel del informatik, men iaf...gick på min intuition denna gången och valde pedagogik...så jag hoppas jag gjort rätt val..
Nu är det bara till att komma på någonting att skriva om inom det ämnet, men det får jag fundera på någon annan dag...det löser sig! Ett val är gjort iaf...=)

Annars då?
Det är riktigt bra, förutom att jag är grymt trött idag, så det blir en tidig kväll ikväll...Helgen har vartit bra och mysig! förstår bara inte varför det alltid ska gå så snabbt för..men men de måste innebära att jag inte haft tråkigt iaf...och det är ju bra det..
Projektarbetet är i full gång, lite artiklar ska läsas och sen är det bara att skriva på, känns riktigt roligt ändå trots att det nog kommer bli ganska mycket de kommande 4 veckorna, men det ska nog gå bra...=)
Sista veckan jag bor i min lägenhet nu, sne blir det till att flytta hem i 6 veckor pga att de ska renovera badrummet i min lägenhet, och jag känner inte riktigt för att ha en toa mitt i hallen, typ en sån där toa som finns i husvagnar och att man måsta duscha nere i källaren, usch!

Nu ska jag pyssla bort lite, sen blir de sängen, ja ni hörde rätt...jag ska lägga mig i tid..*hihi*

Over and out

2 kommentarer:

Anonym sa...

wow vad roligt att du har bestämt vad du ska skriva inom! Har du funderat närmare på exakt vad?

Lina sa...

va intressant med pedagogik!