fredag, oktober 19, 2007

Dags att flytta...

..hem till mamma å co! Ja, inte permanent men i minst 6 veckor blir det iaf. De ska nämligen renovera badrummet och göra stambyte eller nå sånt i min lägenhet från å med till veckan...så jag känner inte riktigt för att bo kvar här under den tiden de pysslar med det. Så jag flyttar hem, vilket ska bli lite spännande och se hur det går, hur mycke mina egna rutiner krockar med de rutiner som finns hemmavid...men har jag nåhra rutiner? Kanske jag lyckas få in några rutiner genom att bo hemma ett tag, nåväl den som lever får se...=)

Min helg består av att STÄDA, ta bort allt som finns i badrummet och hallen, tömma garderoberna som finns där...packa ner det jag ska ha med mig hem, plocka bort saker jag är rädd om, hmm, måste nog börja plocka lite nu ikväll känner jag...sen städa och dona hela dan imorrn...söndagen blir en riktig slöardag, ska jag mysa med mina katter, för jag flyttar hem på söndag....=)

Projektarbetet flyter väl på ganska bra, målet är väl att vara klar till veckan, så jag hoppas det blir så, skulle vara himla skönt iaf, såg att schema för nästa kurs är ute också, det schemat önskade jag att jag aldrig sett...huvvaligen, men de ska nog gå de också...få kjänna lugnet nu fram tills den kursen börjar om några veckor=)

Det är helg, igen, dock har jag vart lite förvirrat på den här veckans dagar....en lite konstig vecka, där veckodagarna inte vart i den ordning som de borde vara i mitt huvud..*smile*Men jag vet att idag är de fredag iaf....alltid nåt!

Ett sista ord:
"Att ångra sina erfarenheter är att hejda sin utveckling"

4 kommentarer:

Lina sa...

va spännande med lite miljöombyte :)

Jonas sa...

Stackare... stambyte är ju inte världens roligaste. Tur du kan bo hemma under tiden, det kunde inte vi när de renoverade vårt fuktskadade badrum. *snuck*

Anonym sa...

hej vännen! om du läser mitt senaste inlägg så ser du kanske att jag inte lyckats fånga dej på bild den senaste tiden :) däremot finns du ju såklart i mitt hjärta, precis som jag skrivit. Ville bara skriva det, så du vet helt säkert! =) Stor kram å lycka till med "flytten".

Anonym sa...

De är löerda...jag har varit på inflyttnings party...nu är de söndamorgon...å dom kallar mig full *SÖH* Men nästa helg kommer jag =) Då kan du få bo med mig på Rodervägen...bra att du bor hemma..då har du bil. Jag lär nog ha bil, men ingen barnstol..så lågt kommer jag inte! Puss...sov hej!