måndag, oktober 22, 2007

Wieeee!

..jag klarade hemtentan på förra momentet! Till och med ett VG vart det, vilket jag absolut inte ställt in mig på, så de var en positiv överraskning, så lite nöjd är jag...och trenden håller i sig....nu är de bara att det blir mer press, nu kan jag ju inte vara sämre på de moment vi läser nu...=)

Ännu en helg har passerat, lika snabbt som de alltid gör, hände väl inte så mycket, såg film i lördags med Lina och Sparris, mycke mysigt och trevligt! Det må vi göra om ellert hur? Annars så har jag ju som sagt flyttat hemhem till mamma igen....dock bara tillfälligt, och än så länge går det bra, skönt att slippa laga mat å så, =) Och så får jag ju mysa med mina mysiga katter, det har jag saknat...

Annars är de bara skola som gäller, projektarbete hele dagarna...men de är skoj=) Dock flyger tankarna iväg lite annat håll ibland....;)

Näe nu är soova som gäller, tidig morgon imorrn...halv sju bussen som gäller...

P.S Bara så ni vet, att somna och sova i nästan 2 timmar på kvällen är inge bra, för då är man jättepigg sen då man ska soova för natten.....,I've learned my lesson.....D.S

Over and out

2 kommentarer:

Lina sa...

kan inte göra annat än att hålla med; det var mycket mysigt å trevligt! HElt klart att vi måste göra om det :D kramar!

Anonym sa...

Det är ju som sköntast att lägga sig på soffan efter middan, å mysa ner sig. Sömnen kommer ganska snabbt! Men jag håller med om att det känns jobbigt sen när man ska sova nån timme senare..suck!
KRAM