söndag, juli 01, 2007

Ännu en helg...

..till ända! Och mina 3 dagar ledigt är slut, imorrn börjar jobbandet igen, på allvar riktigt, kommer bara vara ledig en dag i veckan i några dagar framåt, så ja, det gäller att planera all den lediga tid man har mellan arbetspassen känner jag, få väl se hur det går...hehe!=)

Helgen har varit lugn, vi kan ju ta dagarna som de kom...

Fredag: Middag och hamnfesten, jag och E fixade tacos, mycke gott, senare på kvällen bar det av till Hamnfesten, mestadels för att se Andreas Johnson, han var bra live!=)Sedan åkte vi karusell, och de som körde karusellen fick för sig att snurra våran vagn där vi satt extra mycket, de först 5-6 snurrarna var skoj, men sen var illamåendet närvarande och det kändes som åkturen aldrig skulle ta slut...huvvaligen, en väldigt traumatisk upplevelse...Virvelvinden hette karusellen, kanske även kallas Twister? Jag vet inte....Men en kul kväll var det iaf, mycket skoj, timmarna bara for iväg...=)

Lördag: Middag med familjen först, sen en lugn och skön kväll...solen visade sig också, härlig kväll=)

Söndag: Ja, jag gillar inte söndagar, men denna söndag har varit ovanligt bra, sov länge, inte gjort så mycket vettigt...laddat om för en ny vecka, vilket innebär jobb, jobb,och åter jobb, men jag klagar inte, det flyter på bra!=)

Dagens fundering: Undrar när man ska få reda på hemtentaresultatet?

Det var allt jag hade för denna gången...

Over and Out

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kikade igenom din blog, hoppas du har en trevlig sommar. kram mattias

Marcus sa...

Nu har jag skrivit lite om Peace & Love i min blogg. Första dagen på jobbet gick bra. Mycket att lära sig men det ska nog bli bra till slut. Ha det bäst! Kramar