söndag, juli 15, 2007

Sol, bad och grillning...

...ja, inte idag då, idag har det regnat och iofs har det inte gjort så mycket eftersom jag jobbat. Men igår var det sol och varmt och härligt och jag var ledig från jobb, hekt underbart! Så lördagen spenderades på en strand vid havet, mycket härligt! Förhoppningsvis lyckades jag få lite färg på min alltför bleka hud...=) Sedan till en annan sak, de vart premiär för bad för mig också, i havet....dock var det lite kallt, men jag har badat. Och det finns en risk till att det var nog första och enda doppet för mig i sommar...men man ska aldrig säga aldrig;)
Lördagen avslutades med grillning,glass och minigolf med en go vän, mycke mysigt!

Idag, har jagf jobbat, inte så många lediga dagar denna sommar, de är lätträknade. Men jag klagar inte, är man väl inne i jobbandet så flyter det på....Och sen är det väldigt lugnt på jobbet...

Annars då?
Jo, bara bra, halkat efter lite med träningen, men ja, får ta itu med den till veckan...eller nåt;) Men annars så rullar det mesta på åt rätt håll,som det gjort de senaste veckorna.
Såg att schemat var klart inför höstens första kurs, blir spännande! Mne nu ska inte tänkas på de, nu rä det sommarlov och en massa äventyr som gäller!=)

Näe, dags att börja ladda för en ny vecka med nya utmaningar=)

Over and out

Inga kommentarer: