fredag, juni 29, 2007

En liten paus...

..i städandet! Det behövs....förstår inte att det kan vara så tråkigt att städa ibland, usch! Men efteråt är det så fint å rent överallt, så belöningen får man ju till sist=)

Idag är det fredag, och min 3 dagars ledighet har påbörjats...min längsta ledighet i sträck denna sommar, så jag ska försöka göra så lite som möjligt under helgen....=) Sen om jag lyckas det är en annan sak...
Ikväll är det Hamnfesten som gäller, men vädret lutar åt regn, typiskt! Hoppas inte det blir nå regn utan uppehåll och lite sol, skulle inte skada....=)

Näe, ska nog återgå till mitt städande, så jag hinner klart innan det är dags för att laga god middag;) Näe, inte bara åt mig själv.....=)

Btw, tro när man får reda på om man klarat sista kursen innan sommaren?? Skulle va skönt å få veta, så man kan lägga det bakom sig....hopefully...

Ett sista ord:
"Life's what you make it"

Live every moment like it's your last
You wanna never say never
Walk through the wilderness with a laugh
A smile makes everything better

Inga kommentarer: