onsdag, juli 18, 2007

Grillning i regn...

..ja det gjorde jag och två kompisar igår! Vi hade planerat att grilla och spela kubb igårkväll, så trots att prognoserna såg dåliga ut så hade vi ändå bestämt att vi skulle ha den grillkvällen då, eftersom vi alla var lediga samtidigt för en gångs skull. Vi jobbar på samma jobb, och jobbar ganska mycket, så det är inte så lätt att hitta dagar där alla kan, men allt går bara man vill och lite pusslande å sådär=)

Nåväl, jag jobabde till kl16 och Emma till halv fem, och Camilla, va ledig, så jag väntade på Emma så vi kunde bege oss iväg hem till Camilla på en gånh efteråt jobbandet...Och det var uppehåll hela dan igår ända tills vi slutade, då började det regna, såklart! Slår aldrig fel det där, jämt då man planerat in nåt så regnar det! Okej, inte jämt, men ibland så...;)
Men vi grillade iallafall, i regnet, gott vart det också=) En riktigt skoj kväll var det, tiden bara rann iväg, stackars C som skulle upp å jobba klockan sju idag, själv fick jag sovmorgon, för jag började inte förrns kl12 idag...å imorrn har jag min lediga dag...wieee! Sedan är det jobb som gäller hela helgen....ser fram emot mina 2 dars ledighet i sträck nästa helg, ska bli härligt de!=) Som det är nu är jag bara ledig en dag i veckan...

En tanke som slog mig idag, var att jag hade ju planerat att ha en hemsida klar innan sommaren är slut, tyvärr tror jag den planen kommer spricka..så de lär nog dröja ännu längre, just nu finns ingen motivation till att pyssla med hemsidan...

Näe, nu blir de nog snart sängen...så jag kommer upp nån vettig tid imorrn, så jag inte sover bort min lediga dag, måste iväg till stan å fixa en ny bankdosa....nu funkar det inte längre att slå den i bordet heller;) Kanske dags då eller?*skratt*

Over and out

Inga kommentarer: