måndag, juli 30, 2007

Slutspurt...

...ja de börjar närma sig nu, om lite mindre än 2 veckor så är det färdigjobbat för i sommar, wieee! Eller iaf på det sommarschema jag haft, sen finns de ju en risk att man blir utringd iaf efter...men jag ska försöka att inte jobba så mycket. Känner att jag nog måste vila och ladda upp ny energi tills skolan börjar...igen...Men som sagt inte så länge kvar tills det är "semester"=) Tycker jag knappt hinner börja jobba förrns det är slut på sommaren och man jobbat en hel sommar...tiden går tokfort, men då måste man ju ha kul också, eller??=)

Helgen har varit bra, gått lite för fort bara, men annars så!=)
Nu är de ny vecka och nya tag....jobbar dock mest hele veckan, men är faktiskt ledig en dag, wohoo! Ha ju haft 2 dar ledigt ihelgen i sträck så jag ska inte klaga;) Sista jobbarhelgen är de nu som kommer också, och så jobabr jag dag hele helgen, blir inga sena kvällar ihelgen...fast ni som känner mig vet nog att jag inte kommer komma i säng i tid ...=)

Nu ska jag nog ta itu me diskhögen och lite annat, så det ser lite mer städat ut här, måste ju ha städat å fint nu när byggkillarna omringat hela hyreshuset med sina byggnadsställningar och har full insyn i lägenheten....vill ju inte att de ska va stökigt då inte...

Over and out

Inga kommentarer: