tisdag, juli 10, 2007

Lyxbåt och spinning

...ja, vilken blandning va?=) Såhär var det, idag skulle en lyxkryssningsbåt, som är på genomresa, komma förbi Övik. Och självklart är det ett stort happening att en så stor båt kommer förbi lilla Övik, misstänker att det inte är så uppmärksammat om det kommer något sådant i typ Stockholm..haha
I vilket fall, jag och en kompis var där (såklart), och jag tog lite kort på den som jag tänkte att jag kunde lägga upp här





Dock vet jag inte om jag tyckte att det var riktigt så lyxigt som det målats upp att den ska vara, men å andra sidan så har jag inte sett insidan av båten och de bilder som man sett därifrån, talar ju om lite åt det lyxigare hållet=)
Artikeln som ÖA skivit om de, kan ni läsa här och här, i första länken finns bilder av insidan av båten.
Det var dagens stora happening i Örnsköldsvik=)

Annars då?

JO, jag ha varit på spinning ikväll, första gången på hur länge som helst, men det kändes bra, eller nja lite kämpigt var det allt, men grymt kul! Bra instruktör och bra musik!=) En bra avslutning på en faktiskt kul och bra dag trots att vädret inte var de bästa!=)

Det va min lediga dag, imorrn åter dags för jobb...

Over and out

Inga kommentarer: