söndag, juli 22, 2007

Sunday...

...ja söndag igen och ännu en vecka till ända, va tiden går fort! Ihelgen jobbar jag, eller ska jag säga att jag har jobbat eftersom helgen är slut nu? Näe, jag jobab rju imorrn också så jag jobbar fortfarande=) Tredje dagen idag, fast idag får jag sovmorgon börjar inte förrns halv två, skönt men ändå inte...jobbar hellre dag än kväll. Ser fram emot min lediga dag på tisdag nu, skulle va skönt om den var idag. Börjar kännas att man jobbat ganska intensivt i några veckor, kroppen känns seg och slö...så jag hoppas mina två lediga dagar till helgen räcker för att kunna ladda om och införskaffa ny energi, ja jag är faltiskt ledig 2 dar i sträck till helgen vilket inte händer så ofta denna sommar. Men en bit kvar innan de 2 lediga dagarna kommer...

Annars då?
Life goes on, som sagt känner mig lite halvt sliten och kroppen känns trött, inte ens träning förmår jag mig till...så till och med jag börjar inse att lite vila kanske vore på sin plats...men ska nig försöka ta mig till ett spinningpass till veckan iaf...
Och så vill jag ha lite sol och varmt, men idag skiner faktiskt solen, så kanske jag borde ge mig ut på en liten promenad innan jobbandet börjar...

Känns som jag inte hinner med annat än jobba emellanåt, men det ska det bli ändring på!! Vill göra en massa andra saker också...jobbet får inte ta över handen. Mne jag är ganska stolt över att jag inte tagit på mig några extra pass i sommar, iofs kan de bero på att jag inte kan göra de, för jag jobbar redan för mycke...haha

Näe nu blir de en promenix till affäörn där jag kan hämta ut min mp3spelare som jag änteligen fått, wieee! Och sen skulle jag behöva fara och lämna in telefonen på service, men jag tror jag skjuter på det en dag till...

Over and out

Inga kommentarer: