tisdag, juli 24, 2007

På service...

...är min kära telefon! igen! Nästan så jag tror att vilar en förbannelse över mig och de saker jag har, alltid är det nå som krånglar, suuck! Men denna gången så var det telefonens gummilist fram som lossnat, så jag hoppas det är snabbt åtgärdat, fastän han sa att det skulle ta minst 2-3 veckor...buhu! Ska väl inte vara så svårt att fixa fast listen runt telefonen?? jaja, nåväl, få använda min gamla telefon så länge...som inte är vidare bra å inte heller kan jag med den riktigt....skicka sms tar ju hur lång tid som helst eftersom punkt och mellanslag inte ligger på samma ställe som det gör på min sonyericsson, =) Nåväl, detta var dagens i-landsproblem...

Idag är jag ledig och vädret är inte det bästa så ett perfekt städa lägenheten väder, men jag har gjort ett tappert försök och det gick väl sådär, har plockat upp och sådär, men nu vill jag nog inte städa nåmera idag...kanske fortsätter jag imorrn innan jobbet...eller så inte....;)

Tänkte fara på ett spinningpass ikväll, men det blir en springtur istället, måste ju inviga min nya mp3spelare...det lilla jag testat den så verkar den bra...=)

Ett sista ord:
"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

Inga kommentarer: