onsdag, juli 11, 2007

Jaaa.....=)

..jag klarade sista kursen vi hade! Känns otroligt skönt, och det som känns ännu bättre var att jag lyckades hålla i traditionen med att få högsta betyg...=) Som sagt tidigare, det här har varit min bästa termin ,resultatsmässigt och överhuvudtaget!
Nu kan jag koppla bort skolan, resten av sommaren och ha lite "sommarlov"=)

Ett år kvar av skolan, innan det är dags att ge sig ut på jakt efter jobb..spännande! Men ändå så skrämmande...vad vill jag jobba med, vars vill jag jobba, kan jag tänka mig flytta söderut? Där de flesta jobb finns...vi får se vad som händer om ett år....Men ja, många funderingar, mycket man ska tänka på...
Men det ordnar sig!=)

KOmmer jag sova gott inatt också....och förhoppningsvis få en bra dag imorrn, hoppas solen visar sig...ser ju lovande ut just nu iaf...Jga jobbar såklart imorrn, men det får gärna vara fint väder för det=)

Over and out

Inga kommentarer: