måndag, juli 09, 2007

Monday...

...say no more! Fick ingen bra start på denna vecka och måndag. Detta genom att då jag klev upp imorse så regnade det en massa, så de kändes lagomt kul att cykla de där 5 km till jobbet i det vädret. Men jag hade inte så mycket val, letade fram min vindjacka, som också ska vara vattenavvisande, trodde jag, men tji fick jag! Va dyblöt då jag kom till jobbet, blöt och kall...burr! Dags att köpa en ny jacka skulle jag tro, inom en snar framtid....dock hoppas jag solen hittar fram snart...känns knasigt att måsta bylta på sig en massa varma kläder...


Annars då?
Lagomt för mycke trötter just nu, känns att man jobbat en del sista tiden, men men det funkar=) Bara till att ladda om batterierna för nya jobbdagar, men imorgon är jag faktiskt ledig, trodde jag jobbade, men såg idag att jag var ledig, vilket kom som en positiv överraskning, så det vart en bra dag till slut efetr den dåliga starten av denna måndag=) Imorrn ska jag försöka träna lite och sen är det lite planer på att hitta på nå kul med en go vän....men en sak är säker, sova ut ska jag iaf!=)

Annars är det fortfarande bara bra här...finns inget att klaga på direkt och det är ju bra...Mina blommor på balkongen som jag planterade för ett tag sedan, lever fortfarande!!! Med tanke på hur hopplös jag är på att komma ihåg att vattna och ta hand om blommor generellt så är det nästintill en sensation...*smile*

Känner att det kommer att bli sporadiskt bloggande här framöver av olika anledningar....har tagit halvt sommarlov från bloggande;)

Ett sista ord:
"Efter regn kommer sol"

3 kommentarer:

Sandra sa...

Hur går de med hemsidetankarna då?
Känner också att de blir lite sporadiskt bloggande, när man orkar och dessutom händer de inte så mycke mer än jobb jobb å åter jobb så =P

Camilla sa...

Sandra: Jadu, hemsidetankarna ha legat på is ett tag nu...ha inte motivation till att fortsätta..känner jag...men ska försöka ta itu med det så småningom...

Marcus sa...

Det är segt att jobba mycket. Jag jobbar över nästan varje dag. Går upp kl. 5 och är hemma vid 18. Så det är långa dagar. Men då är det ju en viss restid på det också. Idag var det sol för ovanlighetens skull och då lyckades jag naturligtvis bränna mig. Men så kan det gå. Låter som du har det helt ok! Kramar