torsdag, juli 05, 2007

Sommar!

Ja det kan man verkligen säga att det är nu, värmen har hittat hit, kanske för varmt enligt vissa, mne varför klaga?? Ja okej, det är ganska varmt att jobba, men jag tycker det är så skönt att äntligen sommaren hittat hit, slippa bylta på sig en massa kläder och sådär...=)

Idag har jag vart ledig, vart ute i solen och bara njutit...det har blåst ganska mycket men bara varma vindar så det har inte gjort så mycket. Har inte gjort så mycket vettigt idag, mest tagit vara på ledigheten...
Varit ute och sprungit 5 km nu ikväll, det var en aningens för varmt de, men gäller att se till att dricka mycket både före och efter, ja under själva springandet också, men jag tycker det är så jobbigt att springa omkring med en vattenflaska, så jag dricker före och efter träningen....funkar för mig!=)

Imorrn är det åter dags för jobb, haft min lediga dag denna vecka idag...jobbar fre-mån nu, ska nog gå bra...brukar göra det iaf..=)
Annars har det inte hänt så mycket runtomkring mig mer än att det mesta rullar på framåt, vilket känns otroligt bra!=)
En fråga kvarstår dock, har jag klarat den sista kursen vi hade innan sommarlov? Får ju inte tag på nån lärare...suuuck! Jag vill veta och det nu, så jag kan koppla av....halva sommarlovet har ju nästan gått...

Kanske lite glass och jordgubbar skulle smaka nu? Ja, så blir det=)

Ett sista ord:
"Den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mmmm! Jordgummaaaaaaaaaar! Men näääää... är för mätt för det just nu ;P

Marcus sa...

Sommar? Översvämningar i Skåne. Jag har delat ut post i ösregn två dagar i rad så att jag blivit genomblöt. Har inga skor att ha på mig nu. Så är livet härnere. Kunde blivit en lättare första vecka men jag är van vid prövningar...