torsdag, juni 21, 2007

Egen tid

När allt jag ser, utan undantag
Är kalendern här brevé, fylld av "bör" och "ska"

Då är det dags för själarnas tidsfördriv..

Då tar jag min egen Tid
(utdrag ur "Egen tid, Sonja Aldén)

Texten här ovanför är en del av Sonja Aldéns låt "Egen tid". Den är så grym den låten, gillar den skarpt.
Hela låten kan ni läsa här


Varit ute och sprungit ikväll, det gick bra, bra att kunna göra det nu, blir lite som en lite urladdning samtidigt som jag får energi till att jobba midsommarhelgen... hehe
Äntligen fått lägenheten städad ordentligt också, det känns bra....törs man kanske släppa in gäster som kommer oväntat...*smile*

Ja just det, Midsommarafton imorrn, hoppas på på soligt och fint väder, nog för att jag kommer vara inomhus större delen av dagen eftersom jag jobbar 12-21, men det går så mycket lättare att jobba om det är soligt ute=)

Ha en härlig midsommarhelg alla vänner! Och alla andra jag känner och inte känner;)











Inga kommentarer: