söndag, juni 17, 2007

*gäsp*

...ja så var första dagen på jobbet avklarad, eller jag jobbade 7-16.30, men iaf...=) Ja jag började mitt jobbande på en söndag....Slut på sommarlovet nu, jobb som gäller resten av sommaren! Med tanke på att det är söndag idag så gick jobbandet förhållandevis bra, gillar inte söndagar, det öär integöranånting dagar! Så är även måndagar, och imorrn jobbar jag också...hmm hur ska det här gå? hehe har en tuff vecka framför mig...en ren mardrömsvecka då det gäller antal arbetspass, men men det ska väl gå...jag vet ju vad jag gör över midsommar iaf....JOBBAR!=) Men på ett vis känns det rätt skönt att ha kommit igång med jobbandet så jag kan skaffa mig lite rutiner...hopefully!

Jag är galet trötter, huvvaligen! Kommer bli min tidigaste kväll på väldigt länge, känner jag....måste ju orka upp imorrn i tid och slippa tokcykla till jobbet...men vi få väl se...hur många ggr snoozen på telefonen kommer att användas imorrnbitti...Om jag känner mig själv kommer det bli x antal ggr..=)

Annars har helgen flutit på i lagom takt, lugn och skön....dock måste jag röja i lägenheten, tror det får bli det jag måste göra imorrnkväll, alltså mpndagkväll...huvva....I don't like mondays..;)


Näe nu, mina vänner, sängen för min del!

1 kommentar:

Marcus sa...

Du får springa direkt upp ur sängen när klockan ringer. Annars blir man bara segare och riskerar att somna om x antal ggr.