tisdag, juni 26, 2007

Biljettstrul....

..men ändå så lustigt att man nästan bara kan skratta åt det. Det är ju Hamnfesten här till helgen, jag och en kompis hade tänkt fara på fredagen, så igår efter jobbet bestämde vi oss för att fara in till stan för att köpa biljetter till fredagen. Man kunde köpa via Ticnet, men vi förstod inte riktigt hur, eftersom vi skulle gå på fredagen men det enda vi kunde få fram var en biljett till lördagen,..så då for vi till OKQ8 och det var där det vart väldigt lustigt. För det första, killen som skulle hjälpa oss, förstod inte riktigt hur han skulle göra, så han fick hjälp av en kollega, efter mycket om och men lyckades de få ut biljetter och vi betalade och gick nöjda därifrån, när vi kommit ut kollade jag av en händelse på biljetterna och upptäckte att det stod ungdom 89-97, och det stämmer ju inte, ingen skulle ju tro att vi var födda de årtalen...;) Så det var bara att stega in på OKQ8 igen, å nu hade vi lyckats engagera hela staben där....mycket spännande!=) Tills sist så vart det rätt och nu ligger de i säkert förvar hos mig.....=) Ska bli så roligt, bara hoppas på att vädret blir soligt och fint...=)

Är ledig idag, och såklart så regnar det, fast det gör inte så mycket, då behöver man inte ha dåligt samvete för att man inte gått utanför dörrn...idag kurerar jag min förkylning som dök upp från ingenstans häromdan...fast det värsta är nog inte förkylningen utan mer att rösten är mer eller mindre borta....fast å andra sidan kanske de är bra....tyst å lugnt tycker nog de som är runtomkring mig..hehe, easy silence...
Bara hoppas på att den återkommit lite imorrn, då det åter är dags för jobb...

Nu blir det en kopp te (flera koppar;)) och Scrubs som gäller...!

Ett sista ord:
"Ju större motstånd vi stöter på, desto mer energi utvecklar vi för att ta oss igenom"

1 kommentar:

Anonym sa...

Helt utan att göra med någotting vad du skrev.... nu vill jag sova ^^