måndag, juni 11, 2007

Ny vecka...

..nya tag eller?? Jajjebox, klart det är så;) Man kan ju iallafall försöka tänka så, och sedan kan man tänka att det är lääänge tills det är måndag igen, eftersom de är måndag idag så blir det ju inte de imorrn..;) Jag ogillar måndagar, tycker de bara är seeega på nå vis....kan inte riktigt sätta fingret på vad som gör att just måndagar är jobbiga, kanske för att de kommer efter söndagar som inte heller är kuliga dagar....men men så är det och man slipper inte undan dem...hehe...Nog surrat om det....

Idag har dagen flutit på ganska bra...dock en mindre bra början men så kan det vara ibland. Jag har hunnit med det jag ska ha gjort så jag är ganska nöjd ändå...Nu kväll har jag och min ena kusin och min farbror vart och uppvaktat min pappa som fyllde 50 år idag, det gick ganska bra ändå...tycker jag...vilket känns väldigt skönt på ett vis....
Annars inte gjort så mycket mer, vart hemma hos mamma å co en sväng idag också....känns som jag är mer hemma där än hemma hos mig själv...tokigt! Men ja ha ju en anledning:mina katter!:) Å så har ju mamma och hennes sambo kommit hem från Turkiet, de kom igår, söndag. Så nu är ordningen återställd hemma....känns bra de!=)

Tro om jag ska ta och leka lite med min hemsida nu, har ju kommit en bit på väg och lagt upp det jag gjort på en temporär sida...för att se hur det kommer att bli...ja, ska nog klura vidare...;)

I don't like Mondays
I want to shoot
The whole day down
(I don't like Mondays, Boomtown Rats)

1 kommentar:

Anonym sa...

Nyfiken på din hemsida...jag är också sugen på att leka lite...fast jag har ju bloggen som försökssida just nu. Kram på dej!