tisdag, juni 05, 2007

Sooolen...=)

och värmen visar sig från sin allra bästa sida! I söndag och igår var helt underbara dagar, och så även idag! Efter en seeeg start från min sida denna dag så har jag inte gjort så mycket mer ännu, men ska snart bege mig ut i solen och förhoppningsvis få lite färg på mej....tar inte på en gång för mig, brukar ta tid, innan jag blir brun...har iallafall lyckats bränna mig lite på ryggen så där lär jag väl få grisrosa färg..hehe
Är som lite förvånad, att det är såhär varmt redan nu här hos mig, ha för mig att värmen brukar inte komma förrns efter midsommar, men jag kan ha mints fel också....lite lätt förvirrad är jag allt;)

Nåväl, nu, ut i solen som gäller, kanske ska ta och läsa en bok, så hinner jag kankse med en bok i sommar!*smile*

Ha det så soligt allihopa!

Ett sista ord:
"I sommarens soliga dagar...."=)

Inga kommentarer: