söndag, september 13, 2009

Söndagsblogg

Helgen har passerat i jobbandets tecken. Haft jobbarhelg, den har rullat på i lagom takt vilket alltid är skönt. Idag, söndag, for vi på IKEA efter att jag slutat jobba, några saker skulle inhandlas. Vi hittade det mesta som stod på listan och lite till. Det viktigaste var vitrinskåpen som ska stå i den största hallen och lite andra smågrejor. Jag köpte bland annat en dokumentsamlare med 3 hyllor, så nu kan jag få lite ordning på mitt skrivbord, ligger papper överallt, ser ut som värsta kontorsbordet=)

Det är nästan så jag kan säga att hela vår lägenhet domineras av IKEAprylar. Men de har faktiskt fina och bra grejor till ett bra pris:D Det var väldigt mycket folk idag, men det borde jag kanske ha listat ut, söndag,alla är lediga, lite halvtrist väder, klart man åker på IKEA!=)

Nu ikväll har vi haft besök av Familjen O, mycket trevligt! Alltid kul att få besök, speciellt hela familjen!=)

Nu ska jag nog ta och sätta upp min dokumentsamlare, och göra lite ordning här..

1 kommentar:

Anonym sa...

Familjen O gillade verkligen att bli inbjudna. Trots geggiga Wilma och galna Hugo :-) Vi kommer gärna igen! Kram från Fru O