tisdag, september 08, 2009

Here we go again

Helgen är slut och en ny vecka har tagit sin början. En vecka som inte innebär mycket jobb, knappt nå alls, vilket känns lite trist. Får jobba hemma istället:) Igår städade och tvättade jag. Det är konstigt det där med att städa, jag drar mig för att göra det in i det längsta, men sedan då jag dammsugit, dammtorkat och torkat golv så känner man hur värt det är att städa. Det blir så otroligt fint efteråt. Det största problemet brukar vara att hålla det rent och snyggt..;)

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Det blir nog en träningsdag idag, först löpning sen lite träning på Curves. Måste göra av med lite överskottsenergi. Jag kanske ska ta och fota hallen som är renoverad, så ni får se hur det blev. Renoveringen pågår med jämna mellanrum och det blir bra när det är klart=)

Nu ska jag söka lite mer jobb och sedan kanske det är lunchdags??

1 kommentar:

Linda sa...

ja, renoveringsbilder tack!