tisdag, september 29, 2009

Löpning

Idag hade jag tänkte bege mig ut på en långtursrunda, det är riktigt vackert höstväder, solen skiner och fåglarna kvittrar, eller skatorna lever om kanske jag ska säga;) Det gäller bara att komma sig ut också, det är det kluriga. Jag ska ju springa Hässelbyloppet nästa helg så det får bli min motivation för idag=)

Jag hade även tänkt klippa mig idag, men jag har inte bestämt mig för om jag bara ska toppa det eller klippa av en bit av håret, det börjar bli riktigt långt nu. Samtidigt som jag vill ha mitt långa hår så vill jag förändra det, kluven. Sedan är det svårt att hitta nånstans att klippa sig också tycker jag. Jag får nog köra olika varje gång, jag som klipper mig så ofta:P Klipper mig högst 2 ggr per år, kanske 3 ibland...;)

Näe, nu dags att ladda ipod och planera vilken löprunda det blir idag.

Inga kommentarer: