onsdag, september 16, 2009

Pärlor och träning

Igår var en alldeles helt underbar dag. Jag begav mig en bit söderut, till Nyköping och Emelie. Så roligt det var att se henne igen=) Och deras nya lägenhet, otroligt fin. Jag och Emelie umgicks mycket då vi bodde i Övik, tränade tillsammans etc. Nu har det blivit sp att vi inte setts på länge, men det kändes inte så då vi sågs igår. Allt var precis som förut. Vi surrade om allt mellan himmel och jord och gick en promenad, kollade in stan och fotade lite. De har en katt som heter Dennis, otroligt fin kissemiss, lite busig. Tiden gick fort och jag blev tvungen att bege mig hemåt. Men det får bli fler ggr=) Synd att tiden ska gå så fort när man har roligt.

Idag ska jag pyssla med pärlor, ska se om jag kan få till ett halsband och eventuellt ett armband också. Bäst att passa på då man har lite ledigt:) Jag beställde lite nya pärlor för några veckor sen och jag hade tänkt använda dem till halsbandet som ska gå i rött och lite orange...får se om den färgkombinationen blir bra.:)

1 kommentar:

Lina sa...

åå va roligt!! hoppas att allt var bra med henne!! kram