måndag, mars 09, 2009

Tyvärr..

..har jag bestämt mig för att inte springa Premiärmilen den 29 mars eftersom jag inte känner mig helt hundra på formen och inte tränat tillräckligt. Känns inte bra att ställa upp med vetskapen om att man kommer bli dödstrött och få kämpa sig igenom loppet. Jag har nu målet satt på SpringCross i början av maj, på 6km. Kör en mjukstart iställen innan sommaren. Men jag har anmält mig till Midnattsloppet som går av stapeln i augusti;) Nån som hänger på och springer det med mig??=) Men först på programmet står terrängloppet i början av maj, sen får vi se vad det finns för lopp att springa...

Annars är det bara bra med mig, har haft en jobbarhelg, gick av idag, så nu är jag ledig imorrn och sen jobb 2 dagar och sen ledig kommande helg=)=) Jobbfronten är oförändrad, inget fast jobb men jag jobbar på på korttidsboendet, great=) Blivit erdjuden sommarjobb där i sommar också så det känns bra:)

Ett sista ord:
"Den sanna kärleken liknar cirkeln, och cirkeln har inget slut"

Inga kommentarer: