tisdag, mars 03, 2009

Sitting down here...

..ja här sitter jag och mest väntar på att få gå iväg till jobbet. Iofs börjar jag inte förrän klockan 14 men men...tänkte att jag kunde passa på att skriva litegranna på denna bloggen. Oj vilken konstig mening det vart där.

Idag klev jag upp kl8 och bestämde mig för att ta en springtur. Det gick hyfsat trots att det snöat under natten och var inte det bästa springväglaget menmen, vart bara lite extra träning för benen. Dock känner jag mig fortfarande osäker på om jag ska anmäla mig till Premiärmilen den 29 mars, känns inte riktigt som jag kommer hinna komma i den form jag vill innan dess. 1 vecka kvar till sista anmälningsdag, får se hur det blir. Annars blir det lopp i maj.

Nä nu har jag inte så mycket mer att skriva om, eller jo...Vi har bokat biljetter hem till Övik i påsk, yey!!=) Hoppas det finns snö kvar så man kan åka lite snowboard...det vill jag! Hoppas det är några som vill haka på...?

Over and out

Inga kommentarer: