fredag, mars 13, 2009

Helg

..och fredagen den trettonde, igen! Om jag inte minns helt galet var det det förra månaden också? Nåväl, jag är inte vidskeplig av mig så än så länge har jag inte råkat ut för något idag=) Kommer nog inte göra det heller.. Nu är det helg, så härligt för det är min lediga helg=) ledig fre-sön, så härligt! lyx med ledigt 3 dar i sträck;)

Idag har jag hunnit skjutsa Fredrik till jobbet, varit och handlat och nu snart är de dags för tvättstugan. En liten löptur ska hinnas med idag också, blir nog mellan tvättningarna=) På lördag, alltså imorrn, ska vi på födelsedagskalas skoj skoj! Tror vi skulle på en tur in till stora staden Sthlm också innan kalaset..minns inte riktigt, nåväl det märker jag nog...

Det har snöat massor härnere och det är så fint. Iofs så har det mesta töat bort men än så länge r det lite vitt på backen..det kryper i mig, jag vill åka snowboard nu! Helst med detsamma!

Måste bara få avsluta med en liten historia och klipp från youtube på en pappa och hans son, om deras starka relation. Det finns en liten historia till klippet:


En dag frågar en son sin far: "Pappa, springer du en maraton med mig?"
P
appan svarar: "ja" och de springer sin första maraton tillsammans.
En annan dag frågar sonen sin far igen: "Pappa, springer du en till maraton med mig?" och pappan svarar igen "ja, min son",
De gör sin andra maraton tillsammans.

En dag frågar sonen sin far: "Pappa, vill du göra Ironman tillsammans med mig?"
( 4 km simning, 180 km cykling, 42 km löpning)

4 kommentarer:

Esmeralda sa...

Självklart tycker jag ni ska komma och hälsa på! :)

Lina sa...

åååååå va fint!!!

Anonym sa...

Helt underbart!

Marie sa...

Vilken pappa!!!