söndag, mars 22, 2009

Helgen är slut..

..och lika fort som den kom försvann den. Det tycker jag. Iofs har min helg bestått av jobb men ändå. Är inne på min fjärde dag nu, femte dan imorrn, sen är jag ledig en dag, oj vad man uppskattar de lediga dagar man har när man jobbar några dagar i sträck. Idag är det söndag och jag sitter och väntar på att Beckfilmen ska börja, har inte sett den som går ikväll faktiskt. Idag har jag vart och tagit en fika med min goa vän och granne på stan, trevligt. Eftersom våra respektive var och klättrade idag så hade vi bestämt träff, trevligt. Dagen slutade med att vi lagade middag åt 2 hungriga klätterapor;) Mycket trevlig söndag, söndagar som annars brukar vara så slöa. Jo, jag har visst jobbat idag fast bara till kl13..sooft!=) Därför har jag hunnit med allt detta.

Ingen löpning har det blivit ihelgen, men på tisdag bär det iväg på en löprunda. Imorgon är det Curves som gäller på kvällen, looking forward to it. Annars är allt bara bra skulle jag, lite trött men det borde man vara efter en helg på jobbet där olika saker sker som man inte kan förutspå.

Just det, det snöar här igen...

Inga kommentarer: