fredag, mars 20, 2009

Snowboard!!

..jo minsann, nu har lilla Camilla fått åka snowboard=) Igår (torsdag) va vi några stycken som for och åkte snowboard. Det gick bra, men mestadelen av snön var ju oäkta dvs konstnsö, så det var som mest is och konstsnö, men skoj ändå att åka av sig litegranna. Dock måste jag medge att det kändes lite konstigt att åka snowboard i en backe som var enda stället somhade snö, överallt annanstans var det asfalt och grönt. Mycket konstig känsla. Men skoj var det. Idag är jag lite öm i kroppen, framför allt benen och ont i svanskotan bara för att jag försökte kära mig hoppa och vända ett halvt varv, funkade inte riktigt;)

Nu är det helg igen, fredag idag vilket inneburit löptur för mig hittills idag, sedan är de jobb som vankas. Jobbar hele helgen...men inte hele dagarna:)

Näe, nu ska jag ixa till lite ätbart.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Har du din bräda nere i söder?
Ja de måste va väldigt underligt att åka när de är grönt överallt annars. Gissar att de är vårkänslor i luften hos er!

Sköt om dig!
Kram!

Sofia sa...

Vet du inte om att det är farligt att idrotta? Mer riskfritt att bara klä sig lite sportigt... ;) Du får komma hit upp och åka, mjukare att landa då vi fortfarande har kvar en meter snö. Kom ju på att jag inte har tackat för kläderna till Edwin, så jag gör det nu. Tack tack, de var jätte fina. Han kan ha dem nu, de var ju storlek 62. Roligt att du läser min blogg och kommenterar, fortsätt med det! :) Nä, nu ska jag snyta mig och sätta mig i soffan igen. Johnny, Edwin och Mona är ute på promenad. Det är min tur att var förkyld, very funny...
Ha det så bra och hälsa Fredrik!
Sofia