tisdag, mars 24, 2009

Träning

..ja träning det är kul när motivation finns. Just nu känner jag att min motivation för just träning är på topp, det är så roligt! Igår var jag och en kompis och tränade på Curves och idag har jag vart ute på en löptur, så härligt! =) Känns så skönt att äntligen köra igång på allvar igen med all träning. Jag blir så mycket piggare och gladare utav att träna, det är bevisat!;)

Idag är jag ledig efter att ha jobbat 5 dar, vet inte riktigt vad jag ska hitta på mera denna dag, förmodligen pyssla på här hemma litegranna med diverse saker. Bland annat söka jobb, kolla om det kommit in några nya spännande platsannonser på AMS...lusläser den sidan varje dag. Känns otroligt skönt att jag har ett jobb så jag slipper bara hemma hele dagarna, skulle bli träligt till slut det om inte annat skulle jag börja klättra på väggarna.

Jag ser fram emot fredag, för då ska jag och Fredrik åka till Yasuragi i Hasseludden, ett japanskt spa typ...fick det av honom i present då jag fyllde år, nu blir det av!=)

Nu ska jag leta vidare på AMS, på återseende!

Inga kommentarer: