onsdag, mars 18, 2009

Solen..

..har hittat hit till Södern, härligt! Riktigt vårväder ute. Var ute och sprang tidigare idag och det var så härligt ville aldrig sluta, så det vart 3 varv vilket är längre än jag brukar springa. Allt som oftast blir det bara 2 varv, men idag fick jag extra energi=) Tror nästan det blir en promenad senare idag, en dag som denna kan inte spenderas inomhus.

Jag har även hunnit med att städa lägenheten fri från dammråttor, det känns bra! Har kommit på att det är bra att kliva upp i tid på morgonen, man hinner med så mycket under dagen. Klockan är nu bara 10.51 och jag har hunnit med att städa, springa och duscha. Måste ju ta vara på de lediga dagar man har. Från med torsdag jobbar jag 5 dar i sträck,,*pjuh*

Igår premiärtränade jag på ett gym här, Curves, hur skoj som helst=) Så då jag inte springer kommer jag hålla till där, nu är det beach 2009 som gäller*smile* Målet är iaf att komma i form och bli lite smidigare, skulle inte sitta helt fel. Sedan har jag ju mitt andra mål också, men det gäller endast löpningen, att komma under 60 min..!

Jag har nu nedräkning tills jag får åka hem till Övik över Påsk och träffa familj och vänner, det ska bli roligt=)

Näe, nu får det vara färdigflummat för nu...

Take Care

4 kommentarer:

Lina sa...

ååå va kul att du (ni?) kommer hem i påsk!!!!! då måste vi ju ses en sväng! kram kram

Anonym sa...

Nu ska jag försöka mig på en kommentar i din blogg. Skrev nyss i Sofias och det gick bra tror jag. Har försökt här förut men det lyckades inte.

Vad du är flitig då, hinna så mycket på en förmiddag har ju inte ens jag gjort under min livstid. Det är bra att du tränar, det ska jag göra i morrn också, ser framemot tvåtimmars spinningpass. Det är grejer det!

Ska bli jättekul när ni kommer hem till Påsk men nu smälter snön för fulla muggar så vi får hålla tummarna att det finns lite kvar så ni får testa på att åka skidor. Det har varit otroligt fint väder och ska tydligen fortsätta över helgen också.

Vi hörs mer och ha det så bra nu när du ska jobba!

Kram kram
(simba och bagheera hälsar också)

Anonym sa...

Oj, vad mycke du tränar. Idag fick jag ett alldeles eget träningsprogram. Så nu ska ryggen bli som aldrig för... ;) Åh alla andra övningar får fixa resten =)

När/hur åker du hem?? KRAM

Esmeralda sa...

hehe klart du kan få ett par vantar :) vilken typ?? :)