tisdag, december 02, 2008

Norrlandsturen

..börjar vara till ända, imorgon åker jag hem=) Ja det blir hem och här i norrland är hemhemma=) Stor skillnad..*smile* Jag har haft det jättebra hemmahär, träffat kompisar och kunnat umgåtts utan att känna någon stress, så härligt! Å så har jag ju fått vara med mina katter också och lillebror såklart, skoj!=) Det enda dumma är att jag inte hinner träffa Mamma och palle eftersom de fortfarande är fast i Thailand, det skulle egentligen ha kommit hem idag, men men få hoppas det kommer hem så fort som möjligt.
Tänkte bjuda er på lite bilder...=)
Vintrigt var det här i Övik=)



Pepparkakshus och lussebullar bakades under veckan också, gott och fint!=)


Simba är lite busig, alltid finns det nåt att leka med, medans Baggis kör den lugna stilen och relaxar på fönsterbrädan ovanför elementet=)

Det var allt från mig frö denna gången, återkommer när jagt kommit hem till lite sydligare breddgrader! Tack alla vänner och andra som gjort att min vecka känts superskoj häruppe...ni är guld värda!! Kram på er!

1 kommentar:

Esmeralda sa...

Tack själv! Ser fram emot fler besök ;) Kram