måndag, december 15, 2008

En tanke...

..slog mig idag, det är Julafton om 1½ vecka, hur gick detta till?!! Ihelgen var det Lucia, och snart är det julafton, oj oj. Förstår inte vart tiden tar vägen..den går tokfort. Inte har jag hunnit köpa klart julklappar heller, några kompletteringar kvar att göra...Men det ordnar sig nog.=)

Helgen har bara svischat förbi, men den har varit bra och trevlig. Iofs har jag jobbat men hunnit med andra roliga saker också. Idag är jag så så så trötter, kommer somna som en stock ikväll då jag lägger mig. Jobbat dag idag..imorrn är jag ledig, då ska jag sova ut längeee=) Sedan blir det lite löpträning och pyssla på härhemma. Måste kanske börja se över vad jag ska ha med mig hem och börja packa lite...så det är gjort, hmm, vad ska man ha med sig hem??

Lite tråkigt är det att det inte finns nån snö härnere, verkar inte som det tänkt komma någon snö heller..typiskt! Hoppas det finns lite kvar i Övik då jag dyker upp där i jul...

Ett sista ord:
"Upp och ner är lika långt men inte lika lätt"

2 kommentarer:

Esmeralda sa...

jajemen! än så länge finns de snö här ;)

Jonas sa...

I Umeå är det IS! Okey.. lite snö finns det också, men mest blöt och hal is, som gjorde gårdagens löptur livsfarlig.
Kan inte annat än hålla med dig om att tiden går snabbt, det var ju första advent alldeles nyss!