fredag, november 28, 2008

Bakdag!

..efter att ha vilat upp mig några dagar här på den norrländska rivieran känner jag att jag återfått all energi som försvann den dan på arlanda..:P Idag händer det minsann saker, jag har städat och tagit fram adventsljusstakarna härhemma i huset, och det är så fint. Ska ta bilder sen då de är lite mysigt mörkt å sådär..Vi har snö här, inte så mycke men inte så lite heller..yey!=) En utlovad snöängel ska snart göras...=)
Snart kommer CamillaS och då ska vi baka lussekatter..jippie! Och snacka en massa strunt som bara vi tjejer kan:) TRor det blir en bildblogg på söndag....känner för det..lite bilder kan väl aldrig skada??

Näe, nu måste jag nog leta rätt hushållsassistenten;)

SEn hoppas jag att Demonstranterna iThailand bestämmer sig för att sluta ockupera flygplatserna så mamma och palle kan komma hem som tänkt på tisdag...känns lite osäkert...men får väl se..

Ha en bra helg allihopa.så återkommer jag på söndag!=)

1 kommentar:

Jonas sa...

Ajajdå! Det är ju DÄR dom är =/ Jag har varit ute och cyklat med en Hong Kong-snubbe idag och han har en biljett bokad till Bangkok, så han hoppades också att flygplatsen skulle öppna igen!
Lussekattor - så gott! Får jag smaka?