söndag, december 07, 2008

Lite julstämning..

..har infunnit sig hos mig trots avsaknaden av snön. Idag har jag julpyntat vår lägenhet litegranna, satt upp ljusstakarna i fönstret och ställt fram lite tomtar, mysigt!=) Samtidigt som jag pyntade lyssnade jag på julmusik och det var då julkänslan kom till mig, tänk att det snart är jul igen. Idag är det andra advent vilket innebär att vi är halvvägs till jul...härligt!=) Det enda som jag saknar är som sagt snön, men förhoppningsvis kommer det lite så småningom, annars får jag skicka ner lite snö från norrland=)

Igår var vi iväg på lite julshopping, julklappar inhandlades och det känns bra att vara ute i god tid för en gångs skull...blir ingen sista minuten stress shopping i år inte. =) Det märks att det är juletider, många som är ute och shoppar julklappar och annat, på ett vis är det mysigt samtidigt som det är lite halvt jobbigt med allt surr speciellt då man inte kan selektivisera bort nåt..:P Men men jag överlevde.=)

Nu väntar en ny vecka med nya utmaningar, ska jobba en del även denna vecka. Kom tillbaks från norrland i onsdags och dan efter blev det jobb:) Så de känns bra att man får jobba litegranna iaf:) Och en sak till, ska köra igång med träningen till veckan också, både löpning och styrketräning, legat på latsidan för länge nu, dags att rycka upp sig=) vad tror ni? Kommer jag kunna disciplinera mig? Återstår att se=)

Ett sista ord:
"Tålamod är konsten att hoppas"

1 kommentar:

Esmeralda sa...

Du har fått en utmärkelse av mig :)Känn ingen press, ta de som en komplimang ;)