fredag, december 12, 2008

Regn och rusk

..är det ute idag, trist! På söndag är det 3:e advent och jag hoppas på lite mer julliknande väder då=) Undrar just var man kan beställa lite snö och lite kallgrader;)

Den här veckan har verkligen gått fort, känns som det nyss var måndag, men nu är det fredag, igen, tokigt. min vecka har bestått av mestadels jobb och träning. Nu har jag kommit igång med min träning vilket känns väldigt bra, blir piggare då=) Idag är jag ledig och dagen ska ägnas åt lite julklappsinslagning och lite träning. Ikväll ska vi fira en kompis som fyllt år, blir till att äta ute, mongolisk mat tror jag det var, det ska bli spännande att se vad det är för slags mat, förhoppningsvis inte så stark mat....
Annars är helgen vigd åt jobb. sista helgen jag jobbar nu innan jag åker upp till Mamma å co..konstigt att det är så nära jul redan...december går alltid så fort.

Kanske man ska göra något slags julgodis eller något sådant? kan ju vara gott att ha såhär vid advent...tåls att fundera på...

Näe..nu ska jag ta och göra nå vettigt idag..;)
Ha en bra helg allihop=)

1 kommentar:

Marie sa...

Lite knäck är ju aldrig fel... osså luktar det så juligt när man kokar den! Vi va hos Maria igår och då hade Lina gjort nån knäck med lite extra kryddor tror jag... gott var det iaf, du får fråga hon vad hon hade stoppat i! Ha de Kram!