tisdag, december 23, 2008

Dan före dopparedan...

..och granen står så grön och grann i stugan…ja det gör den faktiskt härhemhemma. Ikväll har jag och Lillebror klätt granen och lagt dit alla paket under den. Det verkar som om man varit snäll även i år..*smile*. Jag och mamma har ätit lutfisk till middag, gott!! Lillebror och mammas sambo åt någe annat, synd för dem, mer åt oss!=) Idag är det dan före dopparedan, minns att jag tyckte att den här dan var så lång då jag var liten, nu känns det mest som vilken dag som helst. Imorrn är det julafton och det ser jag fram emot, och jag ska få fira en riktig julafton för jag ska inte jobba..jippie!=) Det känns bra, väldigt bra. Skönt att få umgås med familjen lite mera. Tråkigt bara att inte få fira med Fredrik….

Jag är som vanligt spänd över vad alal ska tycka om julklapparna jag köpt, känns som jag är den som är mest nyfiken på deras reaktioner. Älskar att ge bort presenter och julklappar till dem jag tycker om.=)

Näe, nu ska jag kika på en film sen blir de till att sova.

Kram på er.

Inga kommentarer: