måndag, december 22, 2008

Julen..

..firas i Övik med nära och kära, det ska bli skoj!=) Idag bär det av, dock med en liten omväg till Umeå för att sedan åka taxi hem till Övik, så går de då sas lägger ned sina verksamhet..mne men slipper åka buss iaf=) Dock var det i sista sekunden jag fick veta det dära...idag nyss då jag skulle checka in via internet så fungerade inte min bokningsreferens och jag ringde till SAS som såg att de glömt uppdatera min biljett till Umes flight. Passade även då på att fråga hur man tog sig från Umeå till Övik vilket hon svarade med att du ska ha bokat taxi..HJ*LP! Paniken spred sig i min kropp då jag insåg att det kanske inte skulle finnas nån taxi åt mig..men se efter ett samtal till Berört taxibolag så ordnade det sig..skönt! Nu kan jag andas ut=)

Nu har jag packat det mesta tror jag, iaf julklapparna är med hem och lite kläder å annat...så jag borde klara mig=)Hoppas på att de blir en vit jul hemma...=)

Kram på er

1 kommentar:

Esmeralda sa...

ja men de har ju snöat ;)Nu är de vitt och fint igen :D
Välkommen hem :D