lördag, december 27, 2008

Julen..

..har varit helt fantastiskt!=) Fått umgåtts med familjen, nästan lite för mycke, men det kan aldrig bli för mycke om man bor en bit ifrån varandra, haft det riktigt mysigt trots att jag saknat en viss person en hel del under julhelgen...
Jag hade visst vart snäll i år också, fick en massa julklappar, yey! Är supernöjd med allihop, tänk att man blir som ett barn på jul, är så kul att bara riva upp alla paketen...Det bästa av allt är att de är snö ute, gjorde att min julkänsla hittade tillbaka=) Ett axplock av vad jag fick var presentkort, parfym, kläder och andra bra grejjor, tack så mycket för de min kära familj=)

Just det, igår fick jag 2 dvdboxar, desperate housewives och CSI Miami=) Nu när jag kikat lite på desperate housewives så tycker att det är lite halvbra ändå=) Det är absolut första säsongen som jag har..så nu förstår jag saker och ting lite bättre då jag ser senare säsongers avsnitt=) Jag har inte gjort så mycke vettigt härhemma, mest tagit det lugnt och njutit av vintern och julen. Det är så skönt att slippa alla måsten ibland...=)

Tänkte dela med er lite bilder, som kanske inte har så mycket med julen att göra egentligen men ändå, är från julhelgen å de dagar jag vart hemma...=)



Ovan ser ni ett demolerat pepparkakshus, fick se denna syn igår, då tog jag upp jakten på tjuven

Nedan ser ni en misstänkt tjuv som jag nästan lyckades fånga på bild...det finns starka bevis;)



Ovan ser ni Baggis i softarstilen, han vet hur man slöar!=)

Nedan är de katt på silverfat=) Simba är lite sur över att nåt tagit hans utkiksplats, alltså silverfatet



Lite mera bilder på Simba och Baggis, mina kissemisser=)



Jahapp..kanske kommer det upp lite mer bilder så småningom. Finns ju en systemkamera här som jag håller på att leker med....blir en del kort.

Hoppas ni alla har haft en trevlig julhelg, hann inte träffa så många, knappt nån alls=( åker tillbaka på måndagmorgon...men men det går fler tåg..

Over and out

Inga kommentarer: