lördag, november 01, 2008

Sovrummet del2

...mitt i novembermörkret tänkte jag passa på att visa er lite hur vårt sovrum ser ut nu då det är nästan klart, spännande va?=)
Here we go!
Rött rött pryder väggarna i vårt sovrum=)

Andra sidan av sovrummet=)


Ja, en till bild på de röda efter andra målningen(bilden ovan)
Nedre ser ni att ett golv börjar växa fram=)

Nedan så ser ni det färdiga resultatet av golvet

En annan vinkel av de hele mot garderoben och dörren till sovrummet


På den övre och nedre bilden ser ni det färdiga " inredda" sovrummet:) Nåja, nästan iaf, säng saknas, men dyker upp så småningom:)

Till sist måste jag bara visa upp en cool bild på en av våra små husdjur,. Han är på jakt efter en syrsa, som klättrat upp i växten, ser ni syrsan?

Ja, det var det dä. Nu är sovrummet snart färdigrenoverat, lite lister som saknas och lite mer målning på vissa ställen annars är det i det stora hela klart.
Lite trist upplägg på bilderna, men blogger ger inte så många alternativ..men ja..ni får stå ut hely enkelt=)
Hoppas alla har en bra allahelgonahelg!=)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad mysigt med röda väggar i sovrummet, ni får det jättefint!

Sandra sa...

Å va fint ni har fått de!!

I vinter någon gång ska jag försöka ta mej ner någon helg och hälsa på!

Kramis!

Lina sa...

rött var otippat, men oj så snyggt!!

Anonym sa...

Jag älskar rött som sovrumsfärg!