tisdag, november 11, 2008

Tisdag..

…usch vilket trist väder det är ute! Vart grått och mörkt och regnigt nu i 2 dagar. Var är snön? Jag börjar sakna den, den skulle lysa upp ute litegrann. Det två första dagarna av denna vecka har jag jobbat, gått riktigt bra, jobb imorrn också. Sedan är jag lite ledig innan det är dags att jobba helg! Känns väldigt skönt att få jobba och jag trivs med arbetskamraterna, de får mig att känna mig välkommen och så vidare. Dock skulle det vara skoj att ha något mer fast jobb snart, så jag slipper tänka på det. Men det kommer nog det så småningom också.

Lite avis blir jag nu på mamma och co som smiter iväg till Thailand i 3 veckor imorrn. Skulle gärna velat följt med och slippa detta trista gråa väder. Få hoppas de får bra väder därborta och kommer hem utvilade och redo för julfixande=). Just det, nu kan jag ju säga att jag kommer faktiskt hem och hälsar på i 1 vecka, 24 november landar jag i Umeå, (jo ni läste rätt, ska köra bilen därifrån som mamma å co lämnat där).

Jag som tänkt löpträna idag, men känner inte riktigt för det i detta otrevliga ruskiga väder. Får hoppas nån annan dag denna vecka blir bättre. Måste komma igång med träningen med igen ifall jag ska orka springa några lopp i vår…

Nu börjar jag bli lite hungrig, måste titta vad som finns i kylen..=)

Over and out

Inga kommentarer: