fredag, november 07, 2008

Fredag...

..är det återigen och återigen ska jobba ikväll. Börjar bli en vana de där att alltid jobba fredagkvällar. tror det här är min 6 fredag på raken nu där jag jobbar kväll...varför bryta mönstret?=) Det ska nog gå bra, trivs på jobbet trots att de inte är det jag är utbildad till men men får iaf gör anåt på dagarna vilket känns bra!=)

Annars då? JO det är väldigt bra måste jag säga, trivs och mår! Dock vill jag att det ska komma lite snö nu, så det inte är så kolsvart ute. Fast det lär nog dröja tills det kommer någon snö härnere då det inte ens kommer nån snö hemma hos mamma å co.

Vi fick våran säng igår..yey!=) så nu ligger vi inte på golvet nåmera. Tack för alla kommentarerna förresten om vårt sovrum=)

Ihelgen händer inte så mycket här...tror jag. Jag ska jobba söndag men imorrn, lördag, blir det till att försöka masa sig ut på en springtur, va ett tag sen sist, slöa lilla jag! Skärpning!

Vad har ni för er ihelgen?=)

Over and out

1 kommentar:

Anonym sa...

imorrn åker jag hem till övik för en mini-weekend å firar farsdag. Söndag åker jag upp igen å ska se en föreställning med klungan på kvällen. kram kram!