söndag, oktober 26, 2008

Utmanad

Av Linda Och Maria A.

Så här kommer det=)

De regler som gäller är dessa:
¤ Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget.
¤ Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade.
¤ Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor.
¤ Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.

Sju saker om mig själv:
  1. Är det nåt jag kommer ihåg då det gäller att följa TVserier så är det Cityakuten, har nog inte missat ett enda avsnitt;) Allmänt gillar jag mycket att titta på allt som har med sjukhus, räddningsaktioner att göra. Intresserad av och fascinerad hur människokroppen fungerar… Skulle kanske ha blivit sjuksköterska istället?;)
  2. Ofta lägger jag saker på platser där jag inte hittar dem sedan då jag behöver dem. Händer ganska ofta, men jag slarvar aldrig bort saker utan det är bara borta några dar eller så;)
  3. Tidsoptimist för det mesta, tror jag hinner med mer än jag gör…men ja, på nåt underligt vis är jag alltid i tid till jobbet.
  4. För att jag ska kunna somna på kvällarna måste jag alltid ligga på mage med ena armen under kudden och den andra armen under magen. Knäppt jag vet=)
  5. Jag älskar att springa, det är den bästa träningen jag vet
  6. Jag är absolut sämst på att förklara saker eller vägbeskrivningar.
  7. Jag har ett bra minne gällande siffror och bokstavskombinationer.
De jag utmanar är:
Frida
Åse
Marcus
Sandra
Anja
Lillebror
Emma

Det var väl allt för denna gången, enjoy=)

Over and out

1 kommentar:

Anonym sa...

Men tackar tackar! Klänningen är köpt på H&M...fanns i både brun och marinblå...kanske fler också =)

kram!