måndag, november 17, 2008

Ny vecka..

.. igen! Vilket innebär en vecka närmare julmånaden, skoj!=) Igår då jag var på jobbet och tittade ut genom fönstret så snöade det, lyckan inom mig vart total! Det är så gärligt mysigt att se stora snöflingor falla ner trots att de inte stannade kvar på backen=) Hörde att hemhemma har det kommit lite snö, skoj!=) Jag tycker om vintern med allt vad det innebär...så mysigt med lite vitt på backen som lyser upp den kolsvarta kvällen.

Idag har jag jobbat, är inne på en jobba-6-dar-i-strck vecka nu, så jag har 3 pass kvar, jobbade ihelgen också...Det är som mamma sa, "man kan inte tro att du egentligen är arbetslös, så mycke som du får jobba som timmis". Det stämmer nog!=) Men jag trivs grymnt bra på jobbet och det känns bra att få göra nåt på dagarna än att bara sitta hem ma och uggla all day long...=)

Nu ska jag nog kika på några avsnitt ur första säsongen av Greys anatomy, fördriva lite tid och varva ner innan det är dags att börja med middagen:::

1 kommentar:

Esmeralda sa...

Absolut! Säg till bara :D jag och alex är ju hemma typ jämt ;)