söndag, augusti 03, 2008

Tjing!

..Oj var ett tag sen jag uppdaterade här, men kanske beror de på att det inte hänt så mycke sen sist eller av ren lathet....nåväl nu kommer en liten uppdatering sen sist. Jag har jobbat och slitit i värmen, såklart lyckats tajma in bra väder och jobb samtidigt.Så nu då jag äntligen var ledig 2 dar i sträck så passade solen på att försvinna för ett ersättas med lite regn... Vi har vart ute och åkt båt i skärgården, mycke mysigt. Skönt att komma bort lite från allt en stund och bara vara...kom hem gjorde vi idag och som sagt vädret var inte de bästa, men det blir vad man gör det till..Kul var de iaf. Bilder kommer senare när jag orkar lägga upp dem. Det är vad våran helg bestått av.

Annars är det bara bra, 2 veckor kvar till Midnattsloppet nu och formen vill inte infinna sig riktigt, så nu är det till att hoppas på att den kommer lagom till loppet så det blir en tid jag är nöjd med...;) Kul känns de och jag längtar massor, Startbeviset skulle skickas nu så de får jag troligtvis i veckan. Känns så bra att äntligen fullfölja de tankar och mål jag har om saker och ting=) Midnattsloppet var ett av målen och tankarna. Sedan finns de andra mål och tankar jag har..=) Ett mål som är avklarat är ju att jag pluggat färdigt, tagit examen, fått examensbeviset i min hand=)

Nu ska jag förbereda för våra middagsgäster, hemlagad pizza står på schemat, gott va?=)

Min sommar i bilder kommer i ett senare inlägg nångång...

Over and out

2 kommentarer:

Esmeralda sa...

tro vad du har mer för spännande planer då?? ;)

Anonym sa...

Spännade med allt du klarat av. Jag har också haft missflyt med jobb och sol. Dock hann jag med en stranddag förra helgen, RIKTIGT najs. Snart är jag arbetslös...Suck. Men men livet går vidare. Kikar för fullt efter rum där nere i fjollträsk ;)