onsdag, augusti 20, 2008

Mot nya mål..

..nu när Midnattsloppet är sprunget så vankas det ett lopp till att springa. Nämligen ett lopp här i Södertälje som går av stapeln 6 september också på 1 mil, och målet är samma som Midnattsloppet, att komma under en timma! Anja, jag vet att jag är lite galen, men jag gillar att springa;)

I måndags fick jag besök av Maria (Sparris även kallad), hon åkte hem idag. Det var så roligt, synd bara att dagarna går så snabbt och det känns som man inte hinner göra nånting, men vi hann iaf uppdatera varann litegrann, det är alltid bra!
Imorrn torsdag kommer Daniel och Maria A och hälsar på, hur skoj som helst! Får en riktig vänner-hälsar-på vecka=) de stannar tills på fredag.
Och vet ni vad som händer på fredag??
Jo, jag ska änteligen få paddla jag med. Jag var ju lite avis på Fredrik att han fick fara å paddla tidigare i sommar;) Mne nu ska vi åka igen. över en helgm leva lite friluftsliv som innebär paddling, tältning i de fria och så vidare. Bara att hålla tummarna att vädret håller regnet borta.

Nästa helg åker vi hem till Norrland och övik med omnejd och hälsar på lite..då ses vi va?;)

Just det, jag och Sparris åt sushi igår då vi var på stan och kom på att för några veckor sen så bakade jag och fredrik egen sushi härhemma, riktigt gott. Såhär såg det färdiga resultatet ut:=)

5 kommentarer:

Anonym sa...

sushi är nått jag aldrig riktigt förstått mej på. rå fisk...njaaa... :)

Kul med en massa besök!! Jag ska ner till Linköping i helgen (via stockholm) men vi flyger å ska med bussar så det är alldeles för tajt med tid. Annars hade det varit ett utmärkt tillfälle att hälsa på!
Kram!

Jonas sa...

Nu ska jag ju inte sätta press på dig, men jag tror att du hamnar under en timme på nästa lopp. Nu när du fått springa ett och känner hur man ska disponera krafterna och så. Bra att du skriver Sparris, annars skulle jag inte förstå vem du menar ;)

Så tjusigt ni hade gjort med sushidukningen. Jag har smakat en gång, men det var som flygmat, så jag antar att det inte var "riktigt som på riktigt". =)

Marcus sa...

Du kommer lätt under en timme om inte banan är för tungsprungen. Kan variera väldigt mkt. Annars är det lättare när det är mindre folk.

Anonym sa...

Jag är ju nästan lika hurtig som du...NOT :P
De blir nå kanske inge Övik ihelgen, Hilde är jätte sjuk. Feber runt 39grader...
Förresten så ha jag tackat ja. Jag börjar min utbildning den 20/10 :D
KRAM

Marie sa...

Fin dukning!
Sushi.... ja jag har faktiskt aldrig smakat... fast det känns som att det är nåt jag inte tycker om... men man ska väl inte ha för förutfattade meningar eller?
Kram!