fredag, augusti 15, 2008

Imorrn...

..är de dags! Då får jag äntligen springa Midnattsloppet som jag gått och längtat efter hele sommaren. Näe kanske inte hela men nästan. Det känns så bra att jag äntligen kommit mig för att anmäla mig till nåt lopp, att ha ett mål med springandet, blir som en extra morot=) Sprang det sista träningspasset igår, och formen känns bra, känner av sträckningen litegranna, men inte så det stör själva springandet.
Mitt mål med Midnattsloppet är att springa milen under en timme, men vi få väl se hur det går. Förhoppningsvis hittar man nån man kan springa bakom och använda som "hare" då det känns som tyngst. =)

Idag ska jag ta en tur ner till stan och inhandla diverse saker till vårt hem, eller iaf titta på saker. Lite dukar skulle behövas och annat. Ska även kolla om det kommit in några fina höstkläder ännu...inte för att jag ska köpa något men iaf, titta är gratis;) Annars blir det att ta det så lugnt som möjligt och ladda mentalt inför imorrnkväll=)

Alltså, sammanfattningsvis, jag ska springa Midnattsloppet imorrn (lördag) som startar kl22 och mitt mål är att springa under en timme. jag är tokladdad och ser fram emot det. Jagälskar att springa men vi får väl se om jag tycker likadant då jag kommit i mål;) Visst håller ni tummarna för mig?=)

Återkommer med rapport på söndag!=)

Ha de så bäst alla ni!

Over and out

2 kommentarer:

Marie sa...

Japp håller tummarna! Ska tänka på dig ikväll när du springer! Hoppas du klarar ditt mål!
Kram

Anonym sa...

Börjar 22? Det lät sent...blir det inte rätt mörkt där nere hos er nu för tiden? Sak samma, hoppas att loppet gick bra! Kom hem från allt semestrande igår så imorrn börjar vardagen igen. Stor kram!