fredag, augusti 29, 2008

Då var det dags igen...

...för mig att springa ett lopp. Nästa lördag, 6 september, ska jag springa en mil igen, ett terränglopp. Ska bli skoj....och spännande och utmanande!=)

Idag jobbade jag mitt sista pass på schemat för sommaren, men fick idag 2 nya pass nästa vecka..så det känns bra. Slipper jag vara hemma och klättra på väggarna;) Skönt att jobba lite ströpass medans man är arbetslös...eller jag menar arbetssökande:P På jobbfronten är det inget nytt, söker jobb för fullt. Är en trogen läsare av AMS hemsida;)

Vet ni vad? Jag var på stan en sväng i veckan här och köpte mig ett startkit för att göra egna smycken, tänkte att jag skulle prova det och se om det rä nå för mig. Ska bli en riktig utmaning det, känns som det gäller att ha lite tålamod då man pysslar med sånt. Vi får se...kanske visar jag upp resultatet av premiärförsöket om det blir ett bra halsband eller armband;) Skoj att testa ska det bli iaf...En annan sak som inte är ny men som jag återupptagit är mitt hemsideprojekt. Har börjat HTMLkoda litegranna..och jag tror jag börjar få kläm på hur man ska göra. Så kanske i framtiden att jag kan lyckas få till en liten hemsida eller iaf ett försök till hemsida.

usch vad jag är trött och hungrig,väntar på att Fredrik ska komma hem så vi kan äta litegranna...blir pannkakor idag, bra fredagsmat va?;) Helgen innebär lite städning,tvättning, lite 25årsfest och en massa soooft=)

Just de, Köket är nu helt klart!!=) Kommer en bild på hur det ser ut i nästa inlägg....blir nog ett inlägg med bilder nästa gång:)

Nåväl, ha en bra helg allihopa!!

Over and Out!

Inga kommentarer: