söndag, augusti 17, 2008

Rapport!

..kommer nu som utlovat om Midnattsloppet! Jag klarade mig igenom loppet trots trängsel och massor av folk, förvånande nog så var det inte knuffigt och ruffigt längs banan utan det flöt på bra, man kunde springa obehindrat. det som va rlite roligt var att innan min startgrupp startat så hade förste löpare kommit i mål;) Nåväl...för mig gick springandet hur bra som helst, alla 10 kilometrarna gick kanon och bara svischade förbi, fick inte kramp eller mjölksyra i benen nångång=) Och alla människor som stod längs vägen och hejade fram oss löpare var helt underbart...men som bara flyger fram. Träningsvärk? Nja, inte så farligt som jag trodde att jag skulle få...och jag är så otroligt nöjd med min prestation och jag känner verkligen hur mycket jag gillar att springa...det blir mer lopp som ska springas..så är det bara! Fick mersmak av det då jag sprang Midnattsloppet!=) Absolut Midnattsloppet nästa år=) Tiden då? det kanske ni också vill veta, 61 minuter sprang jag på, kom inte under en timma som tänkt men jag är nöjd ändå...inte långt ifrån=) Har iaf fått bevisa för mig själv att jag orkar springa 1 mil;) Jag jag 'älskar att springa....=)


4 kommentarer:

Anonym sa...

mycket well done! Är imponerad av dej! Starkt jobbat! Själv försökte jag springa 4 km strax innan sommarn, jag höll på å döda mej själv! En sån smärta...

Nä, jag lämnar springningen till de som njuter av det. *ler*

Lina sa...

KUNG!!!! du är ju bäst!
kramar

Anonym sa...

du vet om att du är galen eller hur? ;)

Marie sa...

Vad duktig du är, Ja det var ju inte så långt från ditt mål så det är såklart att du ska vara nöjd!
Kram!