måndag, juli 21, 2008

Bilderna!

Här kommer bilder på hur köket ser ut nu då den nya bänkskivan är på plats och kaklet är kaklat! För att få in den nya bänkskivan och ut den gamla användes samma procedur som förra gången, nämligen att ta in den genom vardagsrumfönstret med hjällp av en kran som en av Fredriks kompisar har....Good! Vi är nöjda med den nya bänkskivan och börjar känna att snart är köket klart!=) Bara fläkten och lister kvar nu sen är de ett komplett kök=) Observera att bänkskivan numera är grå;)
En vinkel av köket, ser ni va fint??=)
Nä, de är inte missat att kakla en rad, utan där ska en eklist vara sen.=)
En annan vinkel, köket sett från sidan

Just det, har jag sagt att jag fått mitt examensbevis förra veckan? Maybe not, men det har jag iallafall, känns så otroligt skönt att det är helt klart med skolan nu..wiee! Nu har jag en filosofie kandidatexamen i pedagogik. Eller det låter ju alltid tuffigare på engelska: Degree of Bachelor of Social Science=)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh va snyggt det är! Lite annorlunda jämfört med en hyres hos bostaden ;)
Grattis till examensbeviset! Kram

Jonas sa...

Ja det är ju nästan lika snyggt som vår hyrslägenhet =D Smart idé med eklisten, blir supersnyggt! Det är så skönt när man har examensbeviset, då vet man verkligen att det är slut på tentor osv. Grattis!

Jonas sa...

Pst, du får uppdatera din länk till min sida. Nu har jag också en blogg!

Marie sa...

Vad fint köket har blivit!!!! verkligen en uppgradering!
Kram!

Esmeralda sa...

hehe..jo, det är jag. Har bloggat i säkert ett år iaf, bara inte på blogspot. Köket blir mycket snyggt..;)