torsdag, september 04, 2008

Missing someone...

eller rättare sagt 2 stycken! Saknar mina små(stora) kissemissar som bor hemma hos mamma å co... Det kommer stunder och dagar då jag saknar de så massor, saknar att få gosa med dom, saknar att de kommer och lägger sig bredvid en i sängen på morgonen, saknar till och med deras jamande och bökande för att få komma ut om mornarna eller Simbas 5 minuters vara ute en stund sen komma in och sen ut igen..=) ja...det är tur att jag ska åka hem nästa helg så får jag träffa och busa med dom bäst jag vill=)

Annars är de bara bra...fick lite pass denna vecka vilket känns bra, slipper jag bara gå hemma och bli uttråkad..
Fokus ligger nu på loppet som ska springas på lördag...ett terränglopp men jag hoppas det gå bra och att jag inte är alltför seg:) Sen får det vara färdigsprunget för i år...=)
Efter loppet är sprunget är det kräftskiva som gäller, slår nästan rekord i år..kräftskiva 2 ggr...har aldrig ätit kräftor förr..mne ganska gott är det allt...men om man blir mätt...näe..blir allt till att äta en massa annat också..:)

Näe..nu ska jag fixa till lite lunch och sen bär det av till jobbet för ännu ett kvällspass...

Här är mina små kissemissar Baggis(den gråa) och Simba (den gråvita)




Inga kommentarer: